22 de des. 2012

La meva setmana amb la Marilyn


La meva setmana amb la Marilyn (2011)
Director: Simon Curtis
Intèrprets: Eddie Redmayne (com a Colin Clark), Michelle Williams (com a Marilyn Monroe), Kenneth Branagh (com a Sir Laurence Olivier), Emma Watson (com a Lucy), Dougray Scott (com a Arthur Miller), Julia Ormond (com a Vivien Leigh), Judi Dench (com a Sybil Thorndike), Derek Jacobi (com a Sir Owen Morshead)


(n. de l'a.: Com se m'està acumulant la feina, entro els resums a sac, sense matar-m'hi gaire. Bàsicament bolcaré els apunts que prenc en un trosset de paper just quan acabo de veure la peli. M'agradaria complementar-ho amb fotos i enllaços i arguments més explicats, però no dono a l'abast.)


Basada en fets reals, però.... no sé, no acaba de colar. 

La peli va del Colin, un jove que vol treballar en el cine. A base d'hores de sofà, aconsegueix fer d'assistent de producció a la peli El príncep i la corista, protagonitzada pel Laurence Olivier i la Marilyn Monroe. En Colin congenia ràpidament amb la Marilyn, que es mostra molt insegura, neuròtica. És algú que se sent sola, trista, que té el cor trencat, tot i estar de lluna de mel.  




La Judi Dench i el Kenneth Branagh estan molt molt bé. I és molt xula la reflexió sobre l'actor que vol ser una estrella (en Laurence Olivier), i l'estrella que vol ser actriu (la Marilyn Monroe). És una peli de cine dintre de cine.

Recomanable? Sí, està bé, es deixa veure. I realment els actors ho fan força bé. Imprescindible? Jo no diria tant.


(http://myweekwithmarilynmovie.com/)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada