25 de gen. 2013

Les males herbes


Les males herbes (2009)
Director: Alain Resnais   
Intèrprets: Sabine Azéma (com a Marguerite Muir), André Dussollier (com a Georges Palet), Anne Consigny (com a Suzanne Palet), Emmanuelle Devos (Josepha)


(n. de l'a.: Com se m'està acumulant la feina, entro els resums a sac, sense matar-m'hi gaire. Bàsicament bolcaré els apunts que prenc en un trosset de paper just quan acabo de veure la peli. M'agradaria complementar-ho amb fotos i enllaços i arguments més explicats, però no dono a l'abast.)



Peli francesa, amb una veu en off que fa de narrador. Va d'una senyora a qui li roben la bossa, d'un senyor que troba la cartera de la senyora i li vol tornar, i de la relació que sorgeix entre els dos.

Té com a tos surrealistes, música jazz, i avions (Spitfire inclòs). Però no n'hi ha prou. És com a rara. No enganxa. O no m'enganxa. Potser per la protagonista, que té cara d'ensurt. Ah, i l'home amaga algun secret: és com a violent. No sé. No hi connecto. No m'entero de gaire....


Recomanable? No t'ho sabria dir.  Imprescindible? No.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada