11 de maig 2013

Elektra


Elektra (2005)

Direcció: Rob Bowman
Intèrprets: Jennifer Garner (com a Elektra), Goran Visnjic (com a Mark Miller), Kirsten Prout (com a Abby Miller), Will Yun Lee (com a Kirigi), Cary-Hiroyuki Tagawa (com a Roshi), Terence Stamp (com a Stick)


(n. de l'a.: res, que no hi ha manera de portar-ho al dia. No em pensava pas que em portés tanta feina fer les actualitzacions, ni que arribaria a veure tantes pelis i escoltar tants discos i llegir tants llibres i anar a tants llocs. Bé, potser tampoc tinc un consum molt alt de tot això, però sigui com sigui, no pensava que em portés tanta feina tot plegat. Així que seguiré entrant els resums a sac, sense matar-m'hi gaire. Bàsicament bolcaré els apunts que prenc en trossets de paper, o en un mail que m'envio a mi mateix, just quan acabo de veure la peli o llegir el llibre. M'agradaria complementar-ho amb fotos i enllaços i arguments més explicats, però no dono a l'abast.)


Uf.... Res de l'altre món. Tampoc conec suficient el personatge, però.... no. És una peli d'arts marcials d'allò més senzilleta. Ni la protagonista lluint palmito. Ni els dolents tenen una mort èpica destacable. A part, hi ha massa repetició amb els flashbacks que surten. Dura només una horeta i mitja, però s'arriba a fer llarga. 

Recomanable? No. Imprescindible? Menys.


(http://en.wikipedia.org/wiki/Elektra_%282005_film%29)




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada