10 de maig 2013

Nunca me abandones


Nunca me abandones (2010)

Direcció: Mark Romanek 
Intèrprets: Carey Mulligan (com a Kathy), Andrew Garfield (com a Tommy), Keira Knightley (com a Ruth), Charlotte Rampling (com a Miss Emily), Izzy Meikle-Small (com a Kathy de jove), Charlie Rowe (com a Tommy de jove), Ella Purnell (com a Ruth de jove)


(n. de l'a.: res, que no hi ha manera de portar-ho al dia. No em pensava pas que em portés tanta feina fer les actualitzacions, ni que arribaria a veure tantes pelis i escoltar tants discos i llegir tants llibres i anar a tants llocs. Bé, potser tampoc tinc un consum molt alt de tot això, però sigui com sigui, no pensava que em portés tanta feina tot plegat. Així que seguiré entrant els resums a sac, sense matar-m'hi gaire. Bàsicament bolcaré els apunts que prenc en trossets de paper, o en un mail que m'envio a mi mateix, just quan acabo de veure la peli o llegir el llibre. M'agradaria complementar-ho amb fotos i enllaços i arguments més explicats, però no dono a l'abast.)



Un triangle entre dues noies i un noi. Una de les noies s'interposa entre els altres dos. Al cap d'un temps ho reconeix i es reconcilien. La gràcia de tot plegat? Doncs que pertanyen a un programa governamental de donacions. Els crien de petits en una mena d'internats per a utilitzar-los de més grans. I al cap d'x donacions, moren. L'acció passa al 78, al 85 i al 94, i és la relació dels protagonistes entre ells (i amb la resta de companys) i com van descobrint el futur que els espera.

És lenta, com a molt dramàtica, i de mal rotllo. Hi ha massa violí. Tot i això, té la seva gràcia.

Recomanable? Home, si no tens res millor, pot estar bé. Imprescindible? Més aviat no.


(http://www.foxsearchlight.com/neverletmego/)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada