30 de març 2013

Cosmópolis


Cosmópolis (2012)
Director: David Cronenberg 
Intérprets: Robert Pattinson (com a Eric Packer), Sarah Gadon (com a Elise Shifrin), Paul Giamatti (com a Benno Levin), Kevin Durand (com a Torval), Abdul Ayoola (com a Ibrahim Hamadou), Juliette Binoche (com a Didi Fancher), Emily Hampshire (com a Jane Melman), Bob Bainborough (com a Dr. Ingram), Samantha Morton (com a Vija Kinsky)


(n. de l'a.: Com se m'està acumulant la feina, entro els resums a sac, sense matar-m'hi gaire. Bàsicament bolcaré els apunts que prenc en un trosset de paper just quan acabo de veure la peli. M'agradaria complementar-ho amb fotos i enllaços i arguments més explicats, però no dono a l'abast.)


La veritat és que me n'he enterat de ben poc. Potser estant més despert li hagués agafat més el punt. Té idees bones, i sembla interessant. Rara, però interessant. Hi ha molt de diàleg, però és com a molt.... difusa, poc clara. No saps d'on ve ni on vol anar a parar. Sembla com si no hi hagués un fil que enganxi.

La peli va d'un executiu molt executiu que fa vida dalt d'una limusina. Tot (o gairebé) passa allà dins. El protagonista, la veritat, és que transmet molt poc. Però clar, igual ha de transmetre poc i realment ho fa molt bé, tal com ho fa. Sigui com sigui, no em va acabar d'agradar. En canvi, alguns dels secundaris sí que tenen la seva gràcia. 



Ah, i encara tinc el llibre pendent. :s

Recomanable? Doncs no sabria què dir. Encara. Algun dia li donaré una altra oportunitat. Imprescindible? No sé per què, però em sembla que no ho serà. 


(http://cosmopolisthefilm.com/en)



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada