10 d’abr. 2013

Los 4 Fantásticos, vol. 7, 60


Los 4 Fantásticos, vol. 7, 60



(n. de l'a.: res, que no hi ha manera de portar-ho al dia. No em pensava pas que em portés tanta feina fer les actualitzacions, ni que arribaria a veure tantes pelis i escoltar tants discos i llegir tants llibres i anar a tants llocs. Bé, potser tampoc tinc un consum molt alt de tot això, però sigui com sigui, no pensava que em portés tanta feina tot plegat. Així que seguiré entrant els resums a sac, sense matar-m'hi gaire. Bàsicament bolcaré els apunts que prenc en trossets de paper, o en un mail que m'envio a mi mateix, just quan acabo de veure la peli o llegir el llibre. M'agradaria complementar-ho amb fotos i enllaços i arguments més explicats, però no dono a l'abast.)



Es només una grapa. Doble, però una grapa. Crec que d'ara endavant en comptes de fer una entrada per a les grapes individuals que llegeixi, les agruparé d'alguna manera. El mateix em passa amb les sèries que llegeixo en grapa. N'hi ha que puc agrupar fàcilment per arcs argumentals, però n'hi ha d'altres que.... no sé, costa més. Ja veuré què faig....

Bé. Ara parlem d'aquesta grapa. De fet, inclou dos números americans: el Fantastic Four 605 i el Future Fundation 17.

A la primera història veiem com en Reed viatja al futur amb son pare, el Nathaniel. No sé d'on venen ni què ha passat abans ni el per què de tot el que es van trobant. Tot i que sembla que et puguis perdre al principi, no és així. Veus com van fent salts en el temps, cap al futur, i veus com va evolucionant la ciutat. I veus al Ben. És l'unic dels 4 Fantásticos que ha sobreviscut, que no envelleix. Reed pateix per ell, i pateix per Franklin, a qui Ben cuida. Aquest, però, al cap de molts molts anys, també acaba morint. Però ha complert i molt, amb el Franklin. En Reed li està molt agraït. 

És xulo veure com va evolucionant tot a tants anys vista. I el final.... Uf.... De llagrimeta.

La segona història mostra a l'Spiderman compartint pis amb el Johnny Storm (post arc de la seva mort, crec). El seny i la rauxa. El Peter Parker el vol fer fora, però no sap com. I clar, són joves, comparteixen pis, festes, nits boges, .... i per acabar-ho d'adobar, en Johnny guarda un accés a la Zona Negativa dins l'armari.

Tot molt còmic. Resulta divertit, tot plegat.

Llàstima no haver seguit la sèrie dels 4 Fantásticos fins arribar a aquí. La cosa sembla molt xula i plena d'aventures.

Recomanable? Home, si t'agraden els 4F, sí. Imprescindible? Uf.... Difícil de dir, perquè no sé què passa abans i què passa després. Però diria que no.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada