22 d’abr. 2013

Puntos de experiencia


Puntos de experiencia

Guió: Josep Busquet
Dibuix: Pere Mejan


(n. de l'a.: res, que no hi ha manera de portar-ho al dia. No em pensava pas que em portés tanta feina fer les actualitzacions, ni que arribaria a veure tantes pelis i escoltar tants discos i llegir tants llibres i anar a tants llocs. Bé, potser tampoc tinc un consum molt alt de tot això, però sigui com sigui, no pensava que em portés tanta feina tot plegat. Així que seguiré entrant els resums a sac, sense matar-m'hi gaire. Bàsicament bolcaré els apunts que prenc en trossets de paper, o en un mail que m'envio a mi mateix, just quan acabo de veure la peli o llegir el llibre. M'agradaria complementar-ho amb fotos i enllaços i arguments més explicats, però no dono a l'abast.)



El prota es separa, i reordenant caixes al seu nou pis, troba un llibre de rol de quan era jove. I decideix trucar als col·legues i muntar una partida, com "abans". A partir d'aquí vas veient la partida, i vas veient com han anat canviant tots. Bé, potser tampoc han canviat tant.... 

Xulo. Lectura ràpida. Molt amè. Dibuix com a detallista però en allò important. Personatges caricaturescos, un pèl extrems. Quan són joves el dibuix és com a més difús, amb més línies. Queda bé. 

Tòpics molt roleros que.... de fet, són bastant veritat. Parla de rol, sí. Però també de divorci, o separació. I del pas del temps. I d'amistat. Deixa amb ganes de més, de saber més coses de la colla. 

Recomanable? Sí, siguis o no aficionat al rol. Imprescindible? Si tens una edat i has jugat (o jugues) a rol, quasi que sí. Sinó.... gairebé.


(http://dibbuks.es/es/catalogo/puntos-de-experiencia)





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada